Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування Частина 2
Варіант:
15

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» / З В І Т до лабораторної роботи №6 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування, Ч.2» на тему: «Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів» Варіант № 15 Львів-2016 Мета роботи – вивчити інструкції мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. 1.1.Завдання Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Табулювання функції, що вибирається залежно від значення аргумента, на проміжку [a, b] з кроком табуляції h. / 1.2. Блок-схема алгоритму програми Метод «Main ()»/ Метод «Vvid ()» / Метод «cycle ()» / Метод «Vyvid ()» / 1.3.Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. X – змінні дійсного типу, яка є аргументом виразу; a, b – змінні дійсного типу, які визначають інтервал; h – змінна дійсного типу, яка визначає крок; y – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; Main( ) – головний метод; Console.ReadLine() – метод, що затримує вікно консолю; private – рівень доступу, у якому члени доступні лише з поточного класу ; public – рівень доступу, у якому члени доступні з будь-якого місця програми; double – тип, з плаваючою точкою подвійної точності; Console.Write – метод, що виводить текст на екран; double.Parse – метод, що переводить дані типу string в double; Console.ReadLine() – метод, що зчитує дані з консолю; vyvid() – метод, що відповідає за вивід допоміжного тексту на екран і зчитування з екрану значення змінних; cycle() – метод, що відповідає за обрахування виразу; Math.Exp() – метод, що повертає значення експоненти; Math.Atan() – метод, що повертає значення арктангенса; Math.Tan() – метод, що повертає значення тангенса від числа; Math.Pow() – метод, до повертає значення числа піднесеного до вказаного степеня; Math.Sin() – метод, що повертає значення синуса від числа; Math.Log() – метод, яка повертає значення натурального логарифма; Tabul() – метод, що відповідає за табуляцію функції; for (…) – цикл з передумовою; Vyvid() – метод, що відповідає за виведення результату обрахунку. 1.4.Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using static System.Math; namespace Laba2a { class Vykonannia { static void Main(string[] args) { Lab2 lab = new Lab2(); lab.Vvid(); lab.cycle(); lab.Vyvid(); Console.ReadLine(); } } class Lab2 : BaseMath { public void Vvid() { Console.WriteLine("Vvedit a"); a = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vvedit b"); b = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vvedit h"); h = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); } public override void Vyvid() { Console.WriteLine(String.Format("x={0:F20} y={0:F20}", x, y)); } } abstract class BaseMath { public double h, a, b, x, y; public void cycle() { for (x = a; x <= b + h / 10; x += h) { if (x < +8) y = Pow((x * x - 1), (x - 7)); else if (x > 8 && x <= 9) y = 1 / (Sin(x) + Abs(Cos(x))); else if (x > 9) y = Log10(Exp(x) + 4); Vyvid(...
Антиботан аватар за замовчуванням

14.12.2016 20:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини